» Referat obrony cywilnej, ochrony, zarządzania kryzysowego, spraw wojskowych, rolnictwa, promocji gminy i infrastruktury dróg » Zadania i kompetencje
Do zadań i kompetencji Referatu obrony cywilnej, ochrony, zarządzania kryzysowego, spraw wojskowych, rolnictwa, promocji gminy i infrastruktury dróg ( ZK, OC, GW, OP, R) należy:
- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodnej i ochrony wód oraz ochrony przeciwpowodziowej,
- prowadzenie spraw związanych z zadaniami gminy w zakresie obrony cywilnej oraz reagowania kryzysowego,
- prowadzenie spraw z zakresu Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy
- w warunkach zewnętrznych państwa i wojny,
- opracowywanie rocznych wytycznych oraz planu zasadniczych zamierzeń
- w zakresie wykonywania zadań obronnych,
- prowadzenie spraw dotyczących jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych,
- nadzór nad cmentarzami i miejscami pamięci narodowej.
- wykonuje zadania obronne zgodnie pismem Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego Wydziału Zarządzania Kryzysowego z dnia 28 lutego 2005r. nr WZK.III.5254-5/5 (załącznik nr 1)
- zagadnienia dotyczące zarządzaniem, ochroną i utrzymaniem Gminnych obiektów zabytkowych.
- prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa i łowiectwa,
- opieka nad bezdomnymi zwierzętami
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i remontem dróg gminnych,
- zarządzanie siecią dróg gminnych i lokalnych wraz z zagadnieniami transportu lokalnego i komunikacji,
- prowadzenie strony internetowej Urzędu Gminy oraz BIP,
- promocja gminy,
- administrowanie nośnikami z oprogramowaniem oraz kopiami zapasowymi wykonanych czynności Administratora Systemu Informacji dla zbioru danych osobowych (ASI)
- prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony,
- prowadzenie ewidencji i rejestracji przedpoborowych.
Data wprowadzenia informacji: 2016-12-12 10:40, wprowadzający: Maciej Fokt